zondag 22 juni 2008

weer niets.

Weer niets.
Weer, niets.
Vandaag weer, wel iets.
Toch warm vandaag, dat weer.
Iets warms, maar ook wel winderig.
Na bonen, winderig.

driewerf hoera!

tot zover, mijn poëtische uitbarsting voor vandaag, 23 juni.
Geloof het of niet, helemaal uit mijn duim gezogen.
U zou voor minder denken dat u te maken heeft met een dicht-talent!

Ik weet het, het is alweer akelig stil geworden op deze blog.
Na al mijn beloften, zo stil.
Ik excuseer mij hiervoor en hoop dat het toch nog niet te laat is voor deze blog, och.
Het is omdat ik werk, zou ik kunnen zeggen.
Maar zo ongelofelijk veel werk ik nu ook weer niet,
volgende week alleszins toch niet.
Zo zal ik tijd hebben voor creatieve uitbarstingen van jewelste.

Liefst!
Graag!
Zeker weten zelfs!

Laten we hopen dat het weer geen loze belofte's zijn!

"BTW: Ik ga Spaans en Engels doen...
Zoals het een echt talent betaamt!"
Hoorde hij een fluisterend stemmetje stilletjes van achter het hoekje zeggen.

Tot de volgende,
lieve mensen!

En over roken gesproken, Turkije in de halve finale!

En ook nog,
alles voor de schetenwap!

Geen opmerkingen: